21 zseniális segítség közösségi oldalakhoz - mindenkinek!

2015. szeptember 27. 00:34 - Starwork

...amiért a közösségi oldal menedzserek valószínűleg a fejemet veszik

A közösségi oldalaikat profin kezelőknek már nem kell bemutatni azokat a részben ingyenes, részben fizetős eszközöket, amelyekkel rengeteg időt spórolhatnak meg, és nagyban növelhetik a jelenlétük hatékonyságát. Azonban sokan még nem ismerik ezeket az eszközöket, nekik szól…

Tovább
Szólj hozzá!

Canva - ingyenes, gyors és egyszerű szerkesztő social media menedzsereknek

2015. szeptember 25. 03:09 - Starwork

Az egyszerűbb munkákhoz nem kell grafikus - ingyenes, gyors szerkesztő előre beállított social media méretekkel és sablonokkal!

http://www.canva.com Mindenkinek ajánlani tudom, aki hasznos, egyszerűen és ingyenesen használható, gyors képfeliratkozó, szerkesztő programot keres a social media kampányokhoz, képes post-ok, fejlécek készítéséhez. Egy hétköznapi felhasználó 20 mp alatt összekattint benne egy…

Tovább
Szólj hozzá!

A marketing alapkönyvei angol nyelven

2015. szeptember 21. 22:45 - Starwork

A mesterek ajánlásával

Breakthrough Advertising Gene Schwartz Boardroom, Inc. How to Write a Good Advertisement Victor O. Schwab Melvin Powers Wilshire Book Company North Hollywood, CA (Amazon.com) My Life in Advertising Scientific Advertising Claude C. Hopkins NTC Business Books Chicago, IL (Amazon.com) Reality in…

Tovább
Szólj hozzá!

Te tudsz novellát írni 6 szóval?

2015. szeptember 21. 00:54 - Starwork

Ernest Hemingway tudott. Mit művelt volna a Twitteren!

http://www.rgstudio.hu/hirek/hat_szoban „Kisbaba cipő eladó. Soha nem hordták.” Hemingway változata. “For Sale. Baby shoes. Never worn”.így szól az eredeti. Néhány egyéb megfejtés (bár közel sem ennyire jók): Akár életed végéig kibírod víz alatt. Minőséggyenge…

Tovább
Szólj hozzá!

Hogyan mérjem a marketingem?

2015. szeptember 20. 01:31 - Starwork

Csak annak a statisztikának hiszek, amit magam hamisítottam. (W. Churchill)

A marketing mérhetőségével kapcsolatban az internet-korszak előtt a vélemények rendkívül megoszlóak voltak. Bár Claude Hopkins 1923-ban megírta a "Tudományos reklámozás" című könyvét, ami gyakorlatilag erről szól, mégis sokáig az az aforizma járta a céges meetingeken, hogy…

Tovább
Szólj hozzá!