Hogyan mérjem a marketingem?

2015. szeptember 20. 01:31 - Starwork

Csak annak a statisztikának hiszek, amit magam hamisítottam. (W. Churchill)

A marketing mérhetőségével kapcsolatban az internet-korszak előtt a vélemények rendkívül megoszlóak voltak. Bár Claude Hopkins 1923-ban megírta a "Tudományos reklámozás" című könyvét, ami gyakorlatilag erről szól, mégis sokáig az az aforizma járta a céges meetingeken, hogy…

Tovább
Szólj hozzá!

Az email-marketing 10 parancsolata - avagy hogyan csináljunk hatékony e-mail marketinget?

2015. szeptember 18. 16:43 - Starwork

Email-marketing, autoresponder, hírlevél, adatbázis-építés - a legfontosabb kérdések és válaszok

A hatékony e-mail marketing ma már nem hiányozhat egyetlen szervezet kommunikációjából sem.   E-mailt még azok is használnak, akik egyébként idegenkednek az internettől. A legolcsóbb (tulajdonképpen ingyenes), leggyorsabb (akár azonnali) és sok esetben a leghatékonyabb eszköz…

Tovább
Szólj hozzá!

Egy gyűrű - vagy egy üzenet - mind felett!

2015. szeptember 17. 23:04 - Starwork

avagy milyen felületeket használj a marketing-tartalmaid megjelenítésére és milyen tartalmakat állíts elő?

Social média stratégia, közösségi média felületek, tartalommarketing, tartalomstratégia, csak kapkodja a fejét az ember a sok kifejezés között, az online marketing oly gyorsan fejlődő világában, amit még követni is nehéz. Gombamód szaporodnak az informatikai startupok,…

Tovább
Szólj hozzá!

A LinkedIN lenyomja a Forbes-t és a Fortune-t?

2015. szeptember 14. 00:52 - Starwork

Jajj Nektek szubjektív listák az üzleti világban!

Ganxsta Zolee óta tudjuk, ki a fasza gyerek. Most mégis van valami új a nap alatt. Ha azt mondom Fortune, Te azt mondod, 500. Ha azt mondom Forbes, Te azt mondod, 500. Ezek az intézményesült sikerlisták az évek során önálló márkákká combosultak, a rájuk történő felkerülés…

Tovább
Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása