Ezért van szükséged a remarketingre – még ha nem is tudtál róla

2016. szeptember 12. 11:58 - Starwork

Sokszor belefutottál már a kifejezésbe, mégsem vagy benne biztos, mit jelent? Megpróbálom összefoglalni a lényeget, hogy Te is tudd, miért játszhat ez az eszköz meghatározó szerepet a marketingstratégiádban.

A remarketing, ahogy már a szóból is kiderül, egy reakciót jelent. Azok a fogyasztók, akik egyszer már kapcsolatba léptek Veled és nézegették a weboldalad, így utána is folyamatosan hallani fognak rólad. Egyfajta folyamatos figyelemfenntartásról beszélünk.

Egyszerűbb azokkal az érdeklődőkkel kapcsolatban maradni, akik egyszer már kíváncsiak voltak Rád, mint új emberek figyelmét megszerezni – persze mellette az is nélkülözhetetlen.

remarketing.jpg

Hogy miért fontos állandóan az érdeklődők radarján maradni? Gondolj csak bele, Te, mint vásárló, hányszor felejtesz el egy-egy dolgot, ami korábban felkeltette az érdeklődésed. Megláttad a neten böngészés közben, aztán megcsörrent a telefonod, a főnököddel is egyeztetned kellett, és már nem is emlékszel rá.

Mivel nem impulzusvásárlásról van szó, hanem egy olyan folyamatról, ahol utánanézel a lehetőségeknek és áraknak, mérlegelsz, és csak utána döntesz, elhúzódhat a procedúra.

Itt jön képbe a remarketing: ha újra és újra a szemed előtt lesz az adott termék vagy szolgáltatás, nem tudod majd elfelejteni. Persze utána még mindig eldöntheted, hogy az adott céget választod-e, vagy a konkurenciát, de a lehetőség adott.

Mindent összevetve ez a taktika különösen fontos lehet vállalkozásod számára, ha sok a versenytársad, az értékesítési folyamat pedig hosszú.

Amennyiben hirdetsz a Facebookon és az AdWordsben is, ráépítheted kampányaidra, így költséghatékonyan, közös erővel megsokszorozhatják a sikereidet.

Talán hallottál már róla, hogy egy ajánlatot általában kilencszer kell észrevenned ahhoz, hogy eldöntsd, meg akarod vásárolni az adott dolgot. Ez pedig, lássuk be, nagyon nehéz küldetés, hiszen a reklámzaj miatt az emberek többsége megtanulta kizárni a hirdetéseket az életéből.

Naponta akár 10 000 üzenet is megpróbálhat a közelünkbe férkőzni, egy átlagos fogyasztó azonban maximum 100-at vesz egyáltalán észre. Érted már, mekkora harcról van itt szó?

Ha az oldaladon elhelyezett cookie-k, azaz sütik segítségével követed a látogatóidat, sokkal nagyobb esélyed lesz majd rá, hogy gondolatban Veled maradjanak és ne felejtsék el a céged.

A remarketing tehát egy jól megtervezett katalizátor, ami nagyban lerövidítheti számodra azt az időt, míg a potenciális vásárló melletted teszi le a voksát.

Legyél jelen: folyamatosan kommunikálj a közönséggel, tájékoztasd őket, így nem felejtenek majd el. Amikor eljutnak a döntéshozatalig, eszükbe fogsz jutni.

Ha nem tudod, hogyan kezdhetnél neki, keress minket bizalommal, és meglátod, a megfelelő beállításokkal rövid távon növekedhet majd sikered.

Ha szakértői segítségre lenne szükséged, ne habozz Bennünket felkeresni! 

+36-20-944-4154 vagy info@starwork.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://gyakorlatimarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5911696693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.