Hogyan érj el több B2B ügyfelet a Facebook segítségével – 3 rendhagyó módszerrel

2016. szeptember 14. 09:43 - Starwork

Már hirdetsz a legnagyobb közösségi oldalon, mégsem vagy elégedett az eredményekkel, ami a B2B partnereidet illeti? Bemutatunk három olyan, nem hagyományos módszert, mellyel tovább növelheted az elérések számát, illetve hatékonyságát.

b2b.jpg

  1. Csoportban hirdetni?

Valószínűleg gondoltál már rá, milyen jó lenne egy groupban hirdetni, melynek Te is tagja vagy,  vagy esetleg egy megfelelő témájú oldalon, csakhogy a Facebookon egyik sem lehetséges.

Egy apró csel segítségével azonban szinte ugyanezt a hatást válthatod ki. Bár nem egy adott csoportot vagy page-et célzol meg vele, de nagy eséllyel ugyanazokat az embereket éred majd el, akik tagok, illetve lájkolók, tehát az eredmény hasonló.

Annyit kell csak tenned, hogy megnézed, feltételezhetően milyen kulcsszavakat adtak meg az oldal vagy csoport leírásánál. Amikor létrehozod a hirdetésed, a részletes célzásnál másold be őket az érdeklődési körhöz, és ez alapján szűkítsd a célozni kívánt közönséget.

  1. Használd a LinkedIn kapcsolataidat

Ha egy specifikus ajánlattal szeretnél elérni egy kisebb csoportot, van rá egy remek technikánk.

Nem kell mást tenned, csak jelentkezz be a LinkedIn felületén, majd kattints a My Network fülön belül a Connections pontra. A jobb felső sarokban található kis fogaskerék ikon segítségével könnyen megtalálod az Export LinkedIn Connections lehetőséget.

Válaszd ki, hogy milyen formában szeretnéd összegyűjteni az e-mail címeket, és már le is töltheted őket. Amikor új kampányt hozol létre a Facebook Power Editorban, a beállításoknál megadhatsz egyedi célközönséget. Kattints arra, hogy egy adott fájlból szeretnéd betölteni az adatokat, és már majdnem kész is vagy.

Egy ilyen speciális listához minimum 20 e-mail szükséges, ez azonban tökéletes lehetőséget nyújt ahhoz, hogy kisebb csoportokhoz egyedi ajánlatokat juttass el. Válogasd ki LinkedIn kapcsolataidat érdeklődés, vagy egyéb hasonlóságok alapján, és dolgozz ki nekik testre szabott ötleteket. Minél személyesebb, annál jobb!

  1. Szelektálj munkakör alapján

A legtöbb ember megadja a közösségi oldalon, hogy melyik cégnél dolgozik, valamint azt is, hogy milyen beosztásban.

Ennek segítségével szintén profi módon megcélozhatsz egy kisebb, egyedi réteget. A beállításokon belül a demográfiai adatoknál töltsd ki, milyen munkakörben dolgozókat kívánsz elérni. Ha a hirdetésed például csak a menedzsereknek szól, így könnyedén megszólíthatod őket is, de ha nagyobb tömeghez szeretnéd eljuttatni a hirdetésed, használhatsz általánosabb beosztást is.

Persze nem tudhatod előre, melyik lesz a leghatásosabb módszer, így azt javasoljuk, próbáld ki mindegyiket. Ha úgy érzed, segítségre van szükséged, nyugodtan fordulj hozzánk, profi tanáccsal látunk majd el.

+36-20-944-4154 vagy info@starwork.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://gyakorlatimarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5511704155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.