50 funkció, amivel minden KKV weboldalának rendelkeznie kell

2016. december 14. 13:49 - Starwork

50.jpg

Ha szakértői segítségre lenne szükséged, ne habozz Bennünket felkeresni!

+36 20 9444 154 vagy info@nextstep-marketing.eu

Milliókat erő szakmai tippek, újdonságok és esettanulmanyok a marketing világából

Folyamatosan és ingyen. Figyelem - csak cégvezetőknek! Minden regisztrációt személyesen ellenőrzünk. Ingyen marketing akadémia apróbetű nélkül!
* kötelező mező

 

Szólj hozzá!

Közösségi média ellenőrző lista

2016. december 12. 12:50 - Starwork

hero_kozossegi_media_ellenorzo_lista_1.jpg

Ha szakértői segítségre lenne szükséged, ne habozz Bennünket felkeresni!

+36 20 9444 154 vagy info@nextstep-marketing.eu

Milliókat erő szakmai tippek, újdonságok és esettanulmanyok a marketing világából

Folyamatosan és ingyen. Figyelem - csak cégvezetőknek! Minden regisztrációt személyesen ellenőrzünk. Ingyen marketing akadémia apróbetű nélkül!
* kötelező mező

 

Szólj hozzá!

Hogyan használd a Pinterestet vállalkozásként

2016. november 30. 13:30 - Starwork

pinterest.jpg

Ha szakértői segítségre lenne szükséged, ne habozz Bennünket felkeresni!

+36 20 9444 154 vagy info@nextstep-marketing.eu

Milliókat erő szakmai tippek, újdonságok és esettanulmanyok a marketing világából

Folyamatosan és ingyen. Figyelem - csak cégvezetőknek! Minden regisztrációt személyesen ellenőrzünk. Ingyen marketing akadémia apróbetű nélkül!
* kötelező mező

 

Szólj hozzá!

Közösségi média puska

2016. november 24. 11:51 - Starwork

kozossegi_media_puska2.png

Ha szakértői segítségre lenne szükséged, ne habozz Bennünket felkeresni!

+36 20 9444 154 vagy info@nextstep-marketing.eu

Milliókat erő szakmai tippek, újdonságok és esettanulmanyok a marketing világából

Folyamatosan és ingyen. Figyelem - csak cégvezetőknek! Minden regisztrációt személyesen ellenőrzünk. Ingyen marketing akadémia apróbetű nélkül!
* kötelező mező

 

Szólj hozzá!

Miért alkalmazz infografikákat a SEO-stratégiád részeként?

2016. november 18. 12:13 - Starwork

miert_alkalmazz_infografikakat_1.jpg

Ha szakértői segítségre lenne szükséged, ne habozz Bennünket felkeresni!

+36 20 9444 154 vagy info@nextstep-marketing.eu

Milliókat erő szakmai tippek, újdonságok és esettanulmanyok a marketing világából

Folyamatosan és ingyen. Figyelem - csak cégvezetőknek! Minden regisztrációt személyesen ellenőrzünk. Ingyen marketing akadémia apróbetű nélkül!
* kötelező mező

 

Szólj hozzá!

Egy közösségi média menedzser hektikus időbeosztása

2016. november 10. 13:31 - Starwork

egy_kozossegi_media_m2.jpg

Ha szakértői segítségre lenne szükséged, ne habozz Bennünket felkeresni!

+36 20 9444 154 vagy info@nextstep-marketing.eu

Milliókat erő szakmai tippek, újdonságok és esettanulmanyok a marketing világából

Folyamatosan és ingyen. Figyelem - csak cégvezetőknek! Minden regisztrációt személyesen ellenőrzünk. Ingyen marketing akadémia apróbetű nélkül!
* kötelező mező

 

Szólj hozzá!

30 nagyszerű marketing-ötlet

2016. november 08. 11:12 - Starwork

30_nagyszeru_marketing-otlet2.jpg

Ha szakértői segítségre lenne szükséged, ne habozz Bennünket felkeresni!

+36 20 9444 154 vagy info@nextstep-marketing.eu

Milliókat erő szakmai tippek, újdonságok és esettanulmanyok a marketing világából

Folyamatosan és ingyen. Figyelem - csak cégvezetőknek! Minden regisztrációt személyesen ellenőrzünk. Ingyen marketing akadémia apróbetű nélkül!
* kötelező mező

 

Szólj hozzá!

Tudj meg mindent a Google új alkalmazásáról, a Spaces-ről

2016. szeptember 28. 14:33 - Starwork

Csoportokkal megosztani valamit nem könnyű. Legyen szó akár egy rajongói klubról, vagy csak a hétvégi közös kirándulás megszervezéséről, az emberek egy helyre való toborzása mindig nagy kihívást jelent.

Ahhoz, hogy több ismerősödhöz is eljusson ugyanaz az információ, általában ugrálni kell az ablakok és alkalmazások között, linkeket másolgatva aztán beillesztve. A közös csoportos beszélgetések témája gyakran elkalandozik, és sokáig tart visszakeresni, ami a lényeg lett volna.

A Google erre a problémára szeretett volna egy hatékony megoldást találni, így kidolgozták legújabb forradalmi ötletüket, a Spaces névre hallgató applikációt. Miután a Google+-szal nem érték el a kívánt sikereket, nem adták fel a próbálkozást, hogy betörjenek a közösségi média világába.

share-spaces.png

A program lényege, hogy egyszerűbbé tegye a közösségek számára a megosztást, így az emberek könnyen továbbíthatnak egy-egy ötletet.

Kereshetsz cikkeket, videókat és képeket az appon belül, anélkül, hogy ki kéne lépned, hiszen a Google keresője, a YouTube és a Chrome is bele lett építve. A kiválasztott anyagot később aztán könnyedén eljuttathatod az illetékes személyeknek.

Amikor valaki egy hozzászól egy új space-hez, azaz csoporthoz, könnyedén láthatod, hogy miről van szó akkor is, ha már mindenki válaszolt rá, hiszen a téma a beszélgetés tetején rögzítve marad.

Kisebb baráti körök számára tökéletes felület zenék, programok megosztásához és szervezéséhez, kkv-k számára pedig megkönnyítheti a mindennapos munkát. De tökéletes lehet akár egyetemi évfolyamok, sőt, családok kommunikációjához is.

Ha vissza szeretnél keresni bármit (képet, videót, cikket), amit valaki az eszmecsere folyamán korábban osztott meg, egy egyszerű kereséssel pillanatok alatt megtalálhatod.

Space-t létrehozni már egyetlen kattintással lehetséges, meghívót küldeni pedig üzenetben, emailben, és a közösségi média oldalak felületein keresztül is tudsz.

A Google fejlesztői jelenleg saját házukon belül is tesztelik az új alkalmazást, és minden közös projektjüket egy-egy space-en keresztül fejlesztik.

A Spaces elérhető Android és iOS készülékekre is, de használhatod laptopról és asztali gépről is. Ha le szeretnéd tölteni, a Gmail fiókodon keresztül hozzáférsz, egyéb külön regisztráció nem szükséges.

Forrás: https://googleblog.blogspot.hu

Ha szakértői segítségre lenne szükséged, ne habozz Bennünket felkeresni! 

+36-20-944-4154 vagy info@starwork.hu

Szólj hozzá!

A YouTube szakemberei a videóreklámok fejlődéséről

2016. szeptember 26. 14:00 - Starwork

Napjaink legnagyobb videómegosztó oldalának munkatársai mindig a felhasználók érdekeit nézik. Nincs ez másképp akkor sem, amikor a hirdetésekről van szó.

A cég marketingvezetője, David Mogensen és két felhasználói élmény menedzser, Javier Bargas-Avila és Scott Hines nemrégiben elmesélték, milyen fogyasztói insightok alakítják a videóhirdetések fejlődését.

A vállalat tíz aranyszabálya közül az első és legfontosabb - mint már említettem - hogy a felhasználói élmény a lehető legjobb legyen. Az elsődleges cél az, hogy elérjék, az adott fogyasztó mindig a megfelelő, neki való reklámot lássa, az ideális időpontban. Így a hirdetés nem lesz tolakodó, sokkal inkább az élményt növeli majd.

A legtöbbször nem is a felhasználói felületen van a hangsúly, hanem hogy megértsék az emberek szándékait. Ha ez sikerül, már eltalálhatják a tökéletes reklámot.

Amikor arról kérdezték őket, hogyan szeretnék ezt kivitelezni, a szakemberek így nyilatkoztak: „Ha szeretnénk elérni, hogy az emberek valóban azt lássák, amire kíváncsiak, elengedhetetlen, hogy állandó visszajelzést kapjunk tőlük. Folyamatosan dolgozunk azokon az algoritmusokon, amelyek segítenek a reakciókat szűrni – ezért hasznos például a Hirdetés átugrása gomb is.”

A mobilos felhasználók körének növekedése szintén jelentősen befolyásolja a YouTube-hirdetések fejlődését. Mára már azonban nem csak ez a platform egyre népszerűbb: amióta TV képernyőn keresztül is nézhetik az emberek a videókat, megduplázódott a nappaliból nézett kisfilmek megtekintési ideje.

A közönség manapság már nem igazán néz élő televíziót, sokkal inkább a streaming szolgáltatókat részesítik előnyben, mint pl. a Netflix, és a közeljövőben a YouTube is igyekszik majd megragadni az ezáltal nyíló lehetőségeket.

És hogy hogyan befolyásolja ez a videómegosztó site reklámjait? „Miközben az emberek a képernyőt nézik, valószínűleg a mobilkészüléküket is nyomkodják, így az élményt sokkal mélyebbé tehetjük számukra további hasznos információkkal. A második képernyő egy remek lehetőség a márkák számára, hogy folyamatosan beszélgethessenek a közönséggel, ha többet szeretnének tudni.”

Ettől függetlenül a szakemberek elárulták, szeretnének minél egyszerűbb, letisztult felületeknél maradni, hogy a userek élménye véletlenül se sérüljön vagy váljon idegesítővé - szerintem ez mindezidáig sikerült is nekik. Ez az interaktivitás szempontjából az egyik legnagyobb kihívás számukra, így rengeteg erre vonatkozó szabályuk van.

Egy kutatás kimutatta, hogy az emberek 68%-a konkrét szándékkal lép be a YouTube-ra. Amikor vásárlási céllal nézik a videókat, az egyharmaduk hivatalos információt szeretne a termékről vagy szolgáltatásról – így kifejezetten adott márkákra és hirdetésekre vadásznak. A legnépszerűbb kategóriák a szépségipar, az elektronikai eszközök és a filmek.

A userek shoppingolás előtt szívesen böngésznek a kommentek között, hallgatják meg a népszerű csatornák vezetőinek véleményét, vagy néznek bemutató videókat. Itt jön képbe a szakemberek szerepe, hogy pontosan felismerjék, hol tart a vásárlási folyamat, és hogy azon aztán végig is tudják segíteni az egyéneket.

A cég munkatársai azt is elárulták, a különböző brandek videóhirdetéseinek csupán 14%-a célozza a vásárláson már túllévő felhasználókat. Szerintük ez hatalmas hiba, hiszen az emberek nagy része szeret rákeresni olyan kisfilmekre, amelyekből elsajátíthatják az adott termék használatát, tehát fontos lenne még ebben a fázisban is támogatni őket.

howtouse.png

A remarketing területét is kiaknázatlannak találják, pedig azok a vállalatok, akik a videóhirdetéseik esetén is alkalmazzák a technikát, rendkívüli eredményeket érnek el. Érdemes lehet akár minden egyes kampány során megfontolni ennek a lehetőségét.

Arra a kérdésre, hogy mi a legnagyobb tévhit a site-tal kapcsolatban, a vezetők így feleltek: „Sokan azt hiszik, a YouTube-on csak úgy elütik az időt az emberek. Ezt megcáfolja az az adat, miszerint az oldalon töltött átlagos időtartam 40 perc. Nem csak elütik az időt, hanem hasznosan töltik.”

És hogy mit élveznek a leginkább a munkájukkal kapcsolatban? „Régebben csak a legnagyobb vállalatok engedhették meg maguknak, hogy videó formájában is hirdethessenek, és ők is csak a TV-ben. Az oldalunk segítségével ma már szinte bárki kipróbálhatja, milyen hatással van a közönségére ez a fajta reklám, és ez számunkra nagyon izgalmas.”

Ha Te is szeretnél belevágni a YouTube-on való hirdetésbe, de nem tudod, hogyan kezdd el, fordulj hozzánk, és mi segítünk.

Szórakozásként addig is nézd meg az egyik személyes kedvencem, a Skittles édesség márka legsikeresebb, interaktív reklámját:

Ha szakértői segítségre lenne szükséged, ne habozz Bennünket felkeresni! 

+36-20-944-4154 vagy info@starwork.hu

Szólj hozzá!

Hogyan és miért hirdess a Pinteresten

2016. szeptember 19. 17:44 - Starwork

2014 óta adhatsz fel hirdetést a Pinteresten, amit csak úgy emlegetnek: a világ legnagyobb ötletgyűjteménye. Becslések szerint idén a fizetett pinek akár már 500 millió dolláros bevételt is hozhatnak az amerikai tulajdonosoknak.

Ha korábban még nem tetted, most elmesélem, miért éri meg, ha reklámfelületként is gondolsz rá.

A website 2010 óta érhető el az érdeklődők számára. Többnyire nők látogatják, a userek csupán 17%-a férfi. Lényege, hogy a felhasználók témák szerint rendezetten képeket, azaz úgynevezett pineket osztanak meg egymással. Mintha csak egy virtuális parafatábla lenne, amin gyűjtögetheted, ami érdekel.

Tegyük fel például, hogy nemsokára esküvőd lesz. Ha felmész az oldalra, rákereshetsz különböző szavakra, pl. menyasszonyi ruha, frizura, torta, és így tovább. Ha valami megtetszik, egyszerűen csak rátűzöd a saját tábládra, így később bármikor újra megtekintheted a legjobb ötleteket összegyűjtve.

Amikor beírsz egy témát a Pinterest keresőjébe, máris több száz azzal kapcsolatos poszt jelenik meg. Ahogy böngészel közöttük, néhány alatt észreveheted a promoted by feliratot, innen tudhatod, hogy az egy fizetett hirdetés.

A cég nemrégiben bejelentette, hogy mostantól videók esetében is élhetsz a reklámozási lehetőséggel, bár egyelőre csak mobil felületen. Ezeken a pineken egy animáció látható, kattintás esetén pedig megjelenik a teljes felvétel.

Ami igazán hasznos, az az, hogy a videók alá további hat pint is beágyazhatsz, és nem kerül extra pénzbe. Így még több infót oszthatsz meg az adott termékről vagy szolgáltatásról.

A videó pinek egyelőre külsős lejátszókra irányítanak át, mint pl. a YouTube, de a Pinterest munkatársai már dolgoznak egy saját felületen, ami nemsokára nyilvános is lesz, így a felhasználók közvetlenül az oldalra tölthetik majd fel a kisfilmeket.

Az oldal népszerűségének köszönhetően a fizetett bejegyzések hatalmas közönséghez juthatnak el. Kampányokat egyelőre három célból tudsz létrehozni: hogy ismeretséget szerezz, hogy aktivitást vagy forgalmat generálj.

Az előbbi esetében minden ezer elérésért fizethetsz. Az aktivitást gerjesztő kampányok során akkor fogy a pénzed, ha valaki rá is kattint a posztra, elmenti vagy megosztja azt. (Mivel a felhasználók 80%-a telefonjáról nézi az oldalt, a legtöbben általában azokat a pineket nagyítják ki, amelyek valóban érdeklik is őket.) Amennyiben a forgalom növelése a cél, az átkattintások száma után kerül levonásra az összeg.

Ami igazán nagyszerű, az az, hogy csak az kerül számodra pénzbe, ha valaki közvetlenül a te bejegyzésedre reagál, így amikor már másnál megosztva látja a posztot, az számodra ingyenes. Ennek köszönhetően a vállalat statisztikái alapján átlagosan az aktivitás 30%-a díjmentes a kampányok során.

A Pinterest megkönnyíti a célzást is, hiszen keresőszavakra és érdeklődési körre szűrve hirdethetsz. Amikor valaki regisztrál az oldalra, először öt témát kell megadnia, amit később aztán kisebb altémákra bontva is figyelemmel kísérhet. Így a rendszer tudja, melyik felhasználót mi érdekli.

Ha aktivitást szeretnél elérni, az oldal előre felméri a költségeidet az adott téma népszerűsége alapján, így még a hirdetés előtt látod a költségbecslést. Kattintásonként általában minimum 1 dollárral lehet számolni. Ha a cél az ismeretség növelése, a kampányra legalább 5 dollárt kell szánnod – a felső határ természetesen rajtad áll.

Amennyiben felhasználóként nézed a honlapot, nagyjából minden 20. pin lesz hirdetés a home feedben. A cég szeretné kerülni a feltűnést, a fizetett posztok így pontosan ugyanúgy néznek ki, mint bármelyik másik.

A Pinterest Analytics segítségével mindent ellenőrizhetsz, így látni fogod, hányan kattintanak a bejegyzéseidre, hányan osztották meg vagy mentették le őket. Azt is figyelemmel követheted, az érdeklődők milyen neműek, vagy honnan származnak.

Kedvet kaptál már az ötletgyűjteményben való hirdetéshez? Regisztrálj még ma, nézz körül, és a ha reklámot inkább profikra bíznád, fordulj nyugodtan hozzánk segítségért. 

Ha szakértői segítségre lenne szükséged, ne habozz Bennünket felkeresni! 

+36-20-944-4154 vagy info@starwork.hu

Szólj hozzá!