Üzleti Instagram - nyitva mindenki előtt

2015. szeptember 12. 21:23 - Starwork

az Instagram megnyitotta platformját minden kis és nagy hirdető előtt

Bár Magyarországon még kevesen használjuk ezt a marketing-eszközt, mégiscsak fontos hír, hogy az Instagram bejelentette, megnyitja hirdetési platformját minden kis és nagy volumenű hirdető előtt. Új fejlesztések is segítik a hirdetőket, mint például az adatcsere a facebook-hirdetési fiókkal, a két fiók együttes optimalizálása révén, a "marquee" nevű, titokzatos új fejlesztés, vagy épp a 30 mp-nél is hosszabb videók lehetősége, amelyek jó lehetőséget teremtenek a cégeknek a hosszabb történetmesélésre. Az Instagram számos országban népszerű, bejáratott hirdetési felület a nagy cégek számára is, azonban eddig korlátozottak voltak a lehetőségek, leginkább a követők gyűjtése, és az egyszerű posztolás volt az elterjedt metódus, most azonban elérhetővé váltak mindenki számára a célzott, célpiacra szűkíthető hirdetési lehetőségek is.

Welcome!

Próbáljuk ki, és tapasztaljuk meg minél hamarabb, mit is jelent ez a gyakorlatban.

Kíváncsi vagyok a véleményetekre, írjatok, ha használjátok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyakorlatimarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr17783134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.