A LinkedIN lenyomja a Forbes-t és a Fortune-t?

2015. szeptember 14. 00:52 - Starwork

Jajj Nektek szubjektív listák az üzleti világban!

Ganxsta Zolee óta tudjuk, ki a fasza gyerek.

Most mégis van valami új a nap alatt.

Ha azt mondom Fortune, Te azt mondod, 500.

Ha azt mondom Forbes, Te azt mondod, 500.

Ezek az intézményesült sikerlisták az évek során önálló márkákká combosultak, a rájuk történő felkerülés minden üzletember, iparági szereplő hőn dédelgetett álma lett. Az újságok eladásait pedig rendre megdobták.

Nem is kicsit.

Ez volt az etalon. Volt.

Azonban ezek a listák a nyomtatott sajtóban az újságírók, szerkesztők, főszerkesztők, laptulajdonosok szubjektivitása, hmm...ki tudja, esetleg egyéb érdekei, és más, szabad szemmel nem látható tényezők által is befolyásolhatók voltak.

Mindeddig azonban nem volt alternatíva.

Hát most lett.

A LinkedIN megjelent az új hullám - a 35 és az alatti 150 ember, akik iparágakat változtattak meg című listájával.

Miben különbözik ez alapvetően a nagy mogulok eddig megjelent alkotásaitól?

Abban, hogy a lista minimális mértékben szubjektív - a LinkedIN senior adatmérnöke a rendelkezésére álló elképesztő mennyiségű információ feldolgozásával egy objektív alapokon nyugvó, részrehajlással nem vádolható listát alkotott. Big data. Adattudósok. Eddig ezek a szavak nem szerepeltek túlzott mértékben a listák készítőinek szótárában.

A LinkedIN történelmet ír.

És lássuk be, nála van a legtöbb adat, és nem valószínű, hogy a közeljövőben ez változni fog.

Kié lesz hamarosan a legirigyeltebb lista? És vajon hogyan értékelődnek le a korábbi nagy listák?

Hamarosan választ kapunk ezekre a kérdésekre is.

De addig nézzük, ki ez a 150 ember, és milyen metódussal választották ki őket?

https://lists.linkedin.com/2015/next-wave

Érdemes megnézni ezt a videót is, angolul van:

http://www.slideshare.net/LinkedInPulse/video-new-titans-of-media-are-emerging-heres-what-they-have-in-common

Kívánom minden olvasónak, hogy találkozzunk minél hamarabb a következő ilyen listán:-)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyakorlatimarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr447786278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.