Az apróhirdetések eltitkolt ereje

2015. október 06. 00:32 - Starwork

avagy alternatíva ha nincs pénzed, vagy tesztelni akarod a piacot

Számomra érthetetlen, hogy szinte egyetlen marketinges blogban, oktató e-mailben sem olvasok az apróhirdetések (főleg az ingyenes apróhirdetések) és az online aukciós portálok, kereskedelmi rendszerek lehetőségeiről. Pedig ezek a site-ok igen költséghatékonyan - eladás után fizetett jutalékért vagy teljesen ingyen - képesek hirdetni termékünket, szolgáltatásunkat, és véleményem szerint sokszor hatékonyabbak, gyorsabbak más, agyon ajnározott és dicsért módszereknél.

Tény:

  1. Nagy forgalmú, nagy adattartalmú, releváns és folyamatosan frissülő oldalakról van szó. Ezért a keresők jól hozzák őket.
  2. Megvan a saját célközönségük, látogatószámuk, saját marketingjük.
  3. Megfelelő kategória-választással tűélesen belőhető a célpiac, aki épp azt keresi, amit mi kínálunk.
  4. Költséghatékony, gyakorlatilag ingyenes
  5. Weboldalunkat is erősíti az átlinkeléssel
  6. Leginkább termékekre és egyszerűbb, kézzelfogható B2C szolgáltatásokra működik
  7. Kiválóan alkalmas képpel jól bemutatható termékek értékesítésére
  8. Szinte biztos, hogy kevés konkurenciánk használja
  9. A folyamatos frissülés miatt azonnali, napon belüli eredményt kapunk. 

Hasonlóan más marketing-megjelenési lehetőségekhez:

  1. Folyamatosan tesztelhetjük szövegeink hatékonyságát, konverzióját, A/B tesztelhetünk, amíg el nem érjük a kívánt eredményt
  2. Itt is számít, mikor "posztolunk", hirdetünk, mert vannak időszakok, amikor a célpiacot hatékonyabban elérhetjük (tapasztalataim szerint ez kis hazánkban érdekes módon a reggel 7 és 9 közötti időszak)
  3. Kiválóan alkalmas arra, hogy teszteljük a piacot, van-e kereslet a termékünkre, szolgáltatásunkra - ingyen
  4. Kiváló piackutatási lehetőség - ingyen
  5. A vásárlói véleményeket is gyűjtő rendszereken komoly hozzáadott értéket jelentő bizalmat építhetünk
  6. Sok platformon kötegelt formában, tömeges mennyiségű terméket is feltölthetünk

 

Érdemes kipróbálni, mert ingyenesen is számottevő eredményeket hozhat. Ha pedig van pénzünk hirdetni, a szponzorált, kiemelt hirdetések itt is ütős fegyvereink lehetnek. Mindenképpen érdemes komolyabb kampányokat is kiegészíteni ezzel a lehetőséggel. Jómagam szinte minden olyan területen, ahol ez releváns lehet, a mai napig használom, sőt, hogy eláruljak egy kulisszatitkot, volt olyan szolgáltatásom, amit éveken keresztül csak így reklámoztam az interneten, és meghozta a szükséges eredményeket.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyakorlatimarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr247896004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.