Nagyszerű eredményeket hozhat közösségi kommunikációdban, főleg a kisebb értékű, impulzusvásárláson alapuló, design-termékek direkt értékesítésénél, ha a célközönség beállításánál alapul hívod az oldalad látogatási és vásárlási adatai alapján megjelenő Google Analytics közönség-statisztikákat. Mi iránt érdeklődnek, mit vásárolnak még a Nálad vásárlók, oldalad visszatérő, ott hosszú időt eltöltő, értékes látogatói. Régebben működő, nagyobb forgalmú oldalaknál abszolút releváns lehet ezek alapján beállítani a közösségi hirdetéseid, próbáld ki, milyen konverziós értéket hozhat.
Egyik magyar gyökerű, de mára már multinacionális céggé növekedett partnerünk már kizárólag ezekkel a beállításokkal hirdet a Facebookon, hónapról hónapra egyre nagyobb eredményekkel.
Szakértő segítségért hívj Bennünket!
06-20-944-4154 info@nextstep-marketing.eu www.nextstep-marketing.eu