Facebook célközönségek képzése Analytics adataid alapján

2018. április 22. 13:16 - Starwork

facebook hirdetés google analytics adatok alapján: célközönség-beállítás profiknak

Nagyszerű eredményeket hozhat közösségi kommunikációdban, főleg a kisebb értékű, impulzusvásárláson alapuló, design-termékek direkt értékesítésénél, ha a célközönség beállításánál alapul hívod az oldalad látogatási és vásárlási adatai alapján megjelenő Google Analytics közönség-statisztikákat. Mi iránt érdeklődnek, mit vásárolnak még a Nálad vásárlók, oldalad visszatérő, ott hosszú időt eltöltő, értékes látogatói. Régebben működő, nagyobb forgalmú oldalaknál abszolút releváns lehet ezek alapján beállítani a közösségi hirdetéseid, próbáld ki, milyen konverziós értéket hozhat. 

Egyik magyar gyökerű, de mára már multinacionális céggé növekedett partnerünk már kizárólag ezekkel a beállításokkal hirdet a Facebookon, hónapról hónapra egyre nagyobb eredményekkel. 

Szakértő segítségért hívj Bennünket! 

06-20-944-4154 info@nextstep-marketing.eu www.nextstep-marketing.eu

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyakorlatimarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr7513854924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása