Bár Magyarországon még kevesen használjuk ezt a marketing-eszközt, mégiscsak fontos hír, hogy az Instagram bejelentette, megnyitja hirdetési platformját minden kis és nagy volumenű hirdető előtt. Új fejlesztések is segítik a hirdetőket, mint például az adatcsere a facebook-hirdetési fiókkal, a két fiók együttes optimalizálása révén, a "marquee" nevű, titokzatos új fejlesztés, vagy épp a 30 mp-nél is hosszabb videók lehetősége, amelyek jó lehetőséget teremtenek a cégeknek a hosszabb történetmesélésre. Az Instagram számos országban népszerű, bejáratott hirdetési felület a nagy cégek számára is, azonban eddig korlátozottak voltak a lehetőségek, leginkább a követők gyűjtése, és az egyszerű posztolás volt az elterjedt metódus, most azonban elérhetővé váltak mindenki számára a célzott, célpiacra szűkíthető hirdetési lehetőségek is.
Welcome!
Próbáljuk ki, és tapasztaljuk meg minél hamarabb, mit is jelent ez a gyakorlatban.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre, írjatok, ha használjátok!