3 tuti tipp, mellyel elkötelezettebb közönséget építhetsz magadnak

2016. szeptember 07. 10:07 - Starwork

Amikor közzéteszünk valamilyen tartalmat a neten, általában azzal tudjuk felmérni a sikerességét, hogy megnézzük, hányan osztották meg, hányan írtak alá egy-egy kommentet, vagy kedvelték, azaz egy szóval: mekkora aktivitást idézett elő.

Ha le tudod kötni az olvasóid figyelmét, szinte biztos, hogy egy húron pendültök. De honnan lehetsz benne biztos, hogy amit publikálni készülsz, számukra is értékes tartalom-e, generál-e majd szóbeszédet?

elkotelezettebbkozonseg.jpg

Íme három tipp, melyek segítségével magabiztosabban válogathatod meg a témáidat, ezzel növelve a reakciók számát.

  1. Duplázz!

A legtöbb vállalkozó szeret arra fókuszálni, mi a következő lépés, hogyan tovább, azzal nem foglalkoznak, hogyan jutottak el odáig, ahol jelenleg tartanak. Ne ess ebbe a hibába! Ha rendelkezésedre állnak saját statisztikáid, az hatalmas segítség lehet a minőségi bejegyzések létrehozásánál.

Végezz egy kis kutatást, utána pedig duplán használd fel, ami a múltban is bevált, és engedd el azt, ami nem működött. Azok a témák, taktikák és „receptek”, amik egyszer már hozták a várt számokat, valószínűleg újra hatékonyak lesznek majd, csupán fel kell mérned, mi volt a közös bennük. Mi az a titkos összetevő, ami mindegyikben megvan?

Hasznosítsd újra a posztjaidat. Melyik váltotta ki a legtöbb reakciót, melyiket akarták másokkal is megosztani? Melyiket dolgozhatnád fel újra, egy új környezetben? Gondolkozz a megszokott kereteken kívül, mérd fel azt is, a megfelelő platformon kommunikálsz-e a közönségeddel.

Ha szeretnéd, hogy egy külső szem is segítsen felmérni mindezt, kérd a tanácsunkat, mi segítünk megtalálni, miben rejlik céged egyedi erőssége.

  1. Érj el több embert

Ez persze nem olyan egyszerű, de ha többen látják a mondanivalód, nagyobb az esélye, hogy több olvasót érdekel is majd.

Ha sikerül elérned, hogy olyan népszerű felhasználókhoz eljusson az oldalad, akik rengeteg követővel rendelkeznek, és hatással is vannak rájuk, szinte nyert ügyed van. Mivel az emberek megbíznak a véleményvezérekben, az általuk megosztott tartalomban sem fognak kételkedni.

Már csak egy kérdés maradt: hogyan hívod fel magadra egy ilyen véleményformáló figyelmét? Amikor csak teheted, idézz tőle, hivatkozz rá, említsd meg őt. Ragadj meg minden alkalmat! Kérdezz tőle, írj neki Te is kommentet, kezdeményezz beszélgetést. Meg fogja hálálni.

Fontos! Győződj meg róla, hogy mindenképp a megfelelő véleményvezért választottad. Biztos, hogy a profilodhoz legközelebb álló személyt próbálod behálózni? Ő az, aki a legnagyobb hatást válthatja ki az általad elérni kívánt célcsoportból?

  1. Légy átlátható!

Az egyenesség mindig beindítja a kommunikációt. Persze millió és egy cikket találhatsz a neten, amely nagy általánosságokban beszél, de egy igazi őszinte publikáció, amelyik eredeti és gondolatébresztő, mindig többet ér.

Mesélj nyíltan a tévedéseidről és bukásaidról, így a publikum úgy érezheti, ők is a kalandod részeseivé váltak. Érdeklődni fognak, mi történik Veled, örülnek majd a sikereidnek, és –remélhetőleg- tanulnak majd a hibáidból.

Az egyéneknek nehéz érzelmi kapcsolatot kialakítaniuk az arctalan márkákkal, melyekkel nap mint nap találkoznak a képernyőn keresztül. Próbálj meg hatni a szívükre, ez a valódi titka az aktivitás növelésének. És hogy hogyan érd ezt el? Legyél egyenes.

Te szoktál mesélni a közönségednek? Bevonod őket a történeteidbe? Könnyebb lesz, ha minden tartalom, amit megosztasz, meseszerű formában kerül ki a kezeid közül. Indokold meg, miért az a témád, ami. Figyelni fognak! Tedd a márkád emberivé, hogy az emberek is úgy érezzék, tudnak azonosulni Veled. Így tudsz kiemelkedni a tömegből.

Nyugodtan vállalj be merészebb témákat is, légy megosztó! Egy erős vélemény mindig aktivitást generál.

A kulcs persze a folyamatos próbálkozás. Kísérletezz, mely tartalmak vonzanak több felhasználót, és legyél kitartó. Ügyfeleink oldalainak tartalmait Mi is rengeteg kutatás után állítjuk össze. Ha türelmetlen vagy, és mindenképp profi kezekben szeretnéd tudni a honlapod, vedd fel velünk a kapcsolatot és mi majd gondoskodunk róla. :)

Ha szakértői segítségre lenne szükséged, ne habozz Bennünket felkeresni! 

+36-20-944-4154 vagy info@starwork.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyakorlatimarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4311684293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása